tisdag 11 maj 2010

Uppgift 10 Min del i seminarium 4

Nu var det allt ett tag sen jag tog tag i bloggen, så har halkat lite efter. Uppgift 8 och 9 har jag lite problem med så jag väntar med dem ett tag.

För några veckor sedan hade vi vårt 4:e seminarium, då vi diskuterade litteraturen som ingick till tentan. Jag hade tillsammans med Carro gjort frågor och en sammanfattning till Learning web design av Jennifer Niederst Robbins. Jag tycker vi lyckades sammanfatta boken rätt bra med de frågorna vi valde. Det var lite allmän kunskap om internet och webben, sedan mycket om html och css. Bland annat att man skulle ge exempel på koder m.m.

:)

1 kommentar:

  1. Hoppas du får glädje på flera sätt av att ha läst boken extra noga. DEn är väldigt välgjord tycker jag, med att försöka täcka lagom mycket

    SvaraRadera