måndag 24 maj 2010

Sista uppgiften

Dags för sista uppgiften! Äntligen måste jag säga, att blogga har inte riktigt varit min grej, men ändå bra att testa på tycker jag.

Sista uppgiften är i alla fall att skriva vad jag ska använda mina nya kunskaper i medieteknik till!

Jag tycker att denna terminen har varit väldigt rolig och lärorik. Innan jag började här hade jag inte arbetat med några av de program vi har arbetat med så allt var nytt för mig. Nu tycker jag att jag behärskar programmen bra, men jag skulle vilja jobba mer med dem och bli ännu bättre. Framförallt tycker jag att koda har varit roligt och det vill jag arbeta mer med. Jag har också fått bredare kunskaper i media och IT över lag. Jag vet inte alls vad jag ska/vill göra i framtiden, men oavsett vad det blir av mig tror jag att jag kommer ha nytta av allt jag lärt mig här.

Jag tänkte läsa b-kursen också, så förhoppningsvis kommer jag bara bli bättre och bättre! :)

Ps. Ursäkta röran på bloggen. Jag har hoppat lite i uppgifterna så de ligger inte i ordning. Hoppas det går bra ändå :)

1 kommentar:

  1. Trevligt att du vill läsa vidare hos oss. Och ja, visst är det nyttigt att blogga?!
    :-)

    SvaraRadera